Pozdravljeni, za novinarska vprašanja, dodatne informacije in dogovore glede intervjujev z organizatorji ali govorci, vam je na voljo:
Urška Planinc na 041 568 815 ali na sof@soz.si.

Na 24. SOF so udeleženci premikali meje. Tudi tiste v glavah, da bi uspeli.

Na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica in je v Portorožu potekal v četrtek, 26. marca, in petek, 27. marca, so nastopili številni vrhunski domači in tuji strokovnjaki s področja marketinga in oglaševanja. Skupno je v okviru festivala 38 gostov iz 11 držav sveta nagovarjalo z Upaj si! in ponudilo vsebine na temo nevarnosti varnih poti in preseganja tveganj kot investicije za uspeh. Festival, osrednji dogodek stroke, ki je v dveh dneh obiskalo prek 950 udeležencev, enkrat letno poveže vse domače akterje v marketinški stroki, izlušči in nagradi najboljše med dobrimi, in hkrati s celostno zasnovanim kongresnim programom odpira razpravo o aktualnih vprašanjih v komunikacijski stroki, omogoča pa ne le izmenjavo znanj, izkušenj in idej, temveč tudi pogledov na nadaljnji razvoj stroke.

croppedimage286180-DSC0168

Jutri se v Portorožu začenja 24. Slovenski oglaševalski festival

Slovenska oglaševalska zbornica bo v Portorožu, 25. in 26. marca, gostila najstarejši domači festival kreativnosti. Dvodnevni osrednji dogodek stroke bo ponovno povezal vse domače akterje marketinga, izluščil in nagradil najboljše med dobrimi, in hkrati s celostno zasnovanim kongresnim programom odprl razpravo o aktualnih strokovnih vprašanjih, omogočil pa ne le izmenjavo znanj, izkušenj in idej, temveč tudi pogledov na nadaljnji razvoj stroke.

Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Zenel Batagelj, partner, Valicon

Oglaševalska osebnost je letna stanovska nagrada, ki jo podeljuje Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice bodisi za izjemen dosežek, ki je v preteklem koledarskem letu zaznamoval področje oglaševanja, bodisi za kontinuiran prispevek k razvoju slovenske oglaševalske stroke v daljšem časovnem obdobju. Nagrado Oglaševalska osebnost letos prejme Zenel Batagelj, partner, Valicon. Nagrado bo v petek, 27. marca 2015, na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad 24. SOF-a podelila predsednica Upravnega odbora SOZ, ga. Špela Levičnik Oblak.

24. SOF bo skušal premakniti meje, tudi (ali predvsem) v glavah

Trije stebri festivala so: združiti (stroko) + se izobraziti + nagraditi (najboljše)

Rdeče niti 24. SOF, ki nagovarja z »upaj si!« in ga 26. in 27. marca 2015 v Portorožu organizira Slovenska oglaševalska zbornica, so POGUM, STRAST IN NAVDIH. Največji dogodek stroke bo ponudil orodja in vsebine na temo nevarnosti varnih poti in preseganja tveganj kot investicije za uspeh. Nagradil bo dela, ki so si upala in uspela, ter ustvaril pogoje, kjer bosta drugačnost in pogum nagrajena. Predsednica 24. SOF največjemu in najbolj celovitemu tekmovanju v slovenski komunikacijski industriji napoveduje »čas prestopa iz cone udobja, čas doseganja novih vrhov in brisanja meja našega delovanja. Brez izgovorov. S pogumom in strastjo«.

Mobilni telefon: materializacija socialnega lepila, ki drži vsakdanje življenje na svojem mestu.

Smo odvisni?

Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ), organizatorka Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF), in Društvo Logout objavljata razpis za izbor dveh mladih kreativcev, ki se bosta udeležila mednarodnega oglaševalskega festivala Cannes Lions 2015. Letošnja tema razpisa, ki se bo zaključil 26. februarja, je odvisnost od mobilnih telefonov oz. družbenih omrežij. Dostopne slovenske raziskave razkrivajo, da stanje doma še ni tako alarmantno kot kažejo trendi v tujini, vendar se jim počasi približujemo - tretjina mladih v Sloveniji družbena omrežja uporablja več kot 2 uri in pol na dan.

Največji dogodek oglaševalske stroke leta 2015 nagovarja drznost in pogum: »Upaj si!«

Rdeče niti 24. Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF), ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) in bo med 26. in 27. marcem 2015 v Portorožu ponovno združil prek 900 strokovnjakov s področja komuniciranja, so POGUM, STRAST IN NAVDIH. Največji dogodek stroke bo ponudil orodja in vsebine na temo nevarnosti varnih poti in preseganja tveganj kot investicije za uspeh. Nagradil bo dela, ki so si upala in uspela ter ustvaril pogoje, kjer bosta drugačnost in pogum nagrajena.

Na 23. SOF je naziv Agencija leta osvojila agencija Pristop, naziv Znamka leta pa znamka Orto

Na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica in je v Portorožu potekal od srede, 26. marca, do petka, 28. marca, so nastopili številni vrhunski domači in tuji strokovnjaki s področja marketinga in oglaševanja. Osrednja tema festivala so bila nove razmere in nova razmerja na marketinškem in oglaševalskem trgu, festival pa je v treh dneh obiskalo prek 900 udeležencev. Slovenski oglaševalski festival se je zaključil danes zvečer s slavnostno podelitvijo nagrad najboljšim kreativnim delom in projektom minulega leta.

Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Matevž Medja

Oglaševalska osebnost je letna stanovska nagrada, ki jo podeljuje Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice bodisi za izjemen dosežek, ki je v preteklem koledarskem letu zaznamoval področje oglaševanja, bodisi za kontinuiran prispevek k razvoju slovenske oglaševalske stroke v daljšem časovnem obdobju. Nagrado Oglaševalska osebnost letos prejme Matevž Medja, direktor in partner agencije Gigodesign. Nagrado bo na zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad 23. SOF-a podelila predsednica Upravnega odbora SOZ Špela Levičnik Oblak.

  • 1
  • 2