Pozdravljeni, za novinarska vprašanja, dodatne informacije in dogovore glede intervjujev z organizatorji ali govorci, vam je na voljo:
Urška Planinc na 041 568 815 ali na sof@soz.si.

Mobilni telefon: materializacija socialnega lepila, ki drži vsakdanje življenje na svojem mestu.

Smo odvisni?

Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ), organizatorka Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF), in Društvo Logout objavljata razpis za izbor dveh mladih kreativcev, ki se bosta udeležila mednarodnega oglaševalskega festivala Cannes Lions 2015. Letošnja tema razpisa, ki se bo zaključil 26. februarja, je odvisnost od mobilnih telefonov oz. družbenih omrežij. Dostopne slovenske raziskave razkrivajo, da stanje doma še ni tako alarmantno kot kažejo trendi v tujini, vendar se jim počasi približujemo - tretjina mladih v Sloveniji družbena omrežja uporablja več kot 2 uri in pol na dan.

Največji dogodek oglaševalske stroke leta 2015 nagovarja drznost in pogum: »Upaj si!«

Rdeče niti 24. Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF), ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) in bo med 26. in 27. marcem 2015 v Portorožu ponovno združil prek 900 strokovnjakov s področja komuniciranja, so POGUM, STRAST IN NAVDIH. Največji dogodek stroke bo ponudil orodja in vsebine na temo nevarnosti varnih poti in preseganja tveganj kot investicije za uspeh. Nagradil bo dela, ki so si upala in uspela ter ustvaril pogoje, kjer bosta drugačnost in pogum nagrajena.

Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Matevž Medja

Oglaševalska osebnost je letna stanovska nagrada, ki jo podeljuje Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice bodisi za izjemen dosežek, ki je v preteklem koledarskem letu zaznamoval področje oglaševanja, bodisi za kontinuiran prispevek k razvoju slovenske oglaševalske stroke v daljšem časovnem obdobju. Nagrado Oglaševalska osebnost letos prejme Matevž Medja, direktor in partner agencije Gigodesign. Nagrado bo na zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad 23. SOF-a podelila predsednica Upravnega odbora SOZ Špela Levičnik Oblak.

Na 23. SOF je naziv Agencija leta osvojila agencija Pristop, naziv Znamka leta pa znamka Orto

Na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica in je v Portorožu potekal od srede, 26. marca, do petka, 28. marca, so nastopili številni vrhunski domači in tuji strokovnjaki s področja marketinga in oglaševanja. Osrednja tema festivala so bila nove razmere in nova razmerja na marketinškem in oglaševalskem trgu, festival pa je v treh dneh obiskalo prek 900 udeležencev. Slovenski oglaševalski festival se je zaključil danes zvečer s slavnostno podelitvijo nagrad najboljšim kreativnim delom in projektom minulega leta.

V tekmi Slovenskega oglaševalskega festivala številni domači kreativci, na velikem odru bodo nastopili vrhunski marketinški strokovnjaki

Na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu, ki bo v Portorožu potekal med 26. in 28. marcem, bodo nastopili številni vrhunski domači in tuji strokovnjaki s področja marketinga in oglaševanja.  Med njimi so Geoffrey Hantson, ki se na lestvici Business Insider uvršča med 25 najboljših kreativcev v oglaševanju na svetu, Kentaro Kimura, ki je za svoje ustvarjanje prejel vse najpomembnejše svetovne strokovne nagrade, Claudia Navarro, direktorica marketinških komunikacij pri Coca-Coli za srednjo in južno Evropo, Robert Lešnik, slovenski avtomobilski oblikovalec in vodja oblikovanja zunanjosti osebnih avtomobilov pri Mercedesu, podjetnik in spletni veteran Jugoslav Petković, pa Lazar Džamić, ki sodi med najbolj izkušene stratege spletnega nastopa in digitalnega trženja v Veliki Britaniji …

Pred Slovenskim oglaševalskim festivalom

"Dobre ideje lahko premikajo svet. Tudi v majhni deželi, kakršna je Slovenija, je ogromno priložnosti."

Kentaro Kimura, so-predsednik uprave in izvršni kreativni direktor japonske agencije Hakuhodo Kettle iz Tokia, ki je na lanskem kanskem festival tako s svojim predavanjem kot z osvojenimi nagradami navdušil svetovno oglaševalsko industrijo, pravi, da bo udeležencem Slovenskega oglaševalskega festivala, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica in bo med 26. in 28. marcem potekal v Portorožu, povedal, da je čas, v katerem živimo, za vse nas velika priložnost. “Živimo v obdobju velikih sprememb, ki brišejo meje med državami in prinašajo vedno nove medije. Čudovita zgodba lahko prek YouTuba doseže milijon ali celo milijardo ljudi. Dobre ideje lahko premikajo svet. Tudi v majhni deželi, kakršna je Slovenija, je ogromno priložnosti,” pravi Kentaro Kimura. In dodaja, da, “če spremljamo televizijske novice, lahko ob vsem razočaranju in brezupu hitro dobimo občutek, da živimo v težkih časih. Drži, čas, v katerem živimo, je zanimiv, vendar pa je hkrati tudi vznemirljiv.”

Slovenski oglaševalski festival vabi inovatorje, oglaševalce, agencije in ostale ustvarjalce k prijavi del v tekmovalni program

Tekmovalni program 23. Slovenskega oglaševalskega festivala, ki bo med 26. in 28. marcem potekal v Portorožu, tudi v letošnjem letu prinaša nekaj novosti, saj kot največji slovenski oglaševalski dogodek ostaja zvest svojim načelom in vztrajno sledi premikom v komunikacijski industriji. Na SOF prihaja tudi Kentaro Kimura, ki je na zadnjem festivalu v Cannesu z agencijo Hakuhodo Kettle, Tokyo, osvojil kar 13 prestižnih kanskih levov.

23. Slovenski oglaševalski festival o novih razmerah in novih razmerjih

Rdeča nit 23. Slovenskega oglaševalskega festivala, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica in bo med 26. in 28. marcem 2014 potekal v Portorožu, bodo nova razmerja in nove razmere na slovenskem oglaševalskem trgu. Spremembe so gonilo posla, v tem spremenjenem okolju pa smo vse bolj povezani ter vse bolj medsebojno odvisni. »Poslovni in komunikacijski uspehi so rezultat pravih razmerij - torej pravega razmerja med blagovnimi znamkami in potrošniki, med tveganjem in previdnostjo, med razumom in čustvi, med uporabo tehnologij in izvirno ustvarjalnostjo … Na 23. SOF-u si bomo zato postavljali vprašanja o tem, kakšen odnos imajo blagovne znamke in potrošniki, kakšno je razmerje med ustvarjalnostjo in učinkovitostjo, kako sestavljamo učinkovite komunikacijske time, ali je za uspeh odločilna uporaba tehnologije, ali ima še vedno večji učinek dobra zgodba,« napoveduje Barbara Modic, predsednica 23. SOF-a in direktorica Pristop Media.

  • 1
  • 2