Za kakršnakoli novinarska vprašanja kontaktirajte Katarino Prešeren na 031 366 966 ali na sof@soz.si.

Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Matevž Medja

Oglaševalska osebnost je letna stanovska nagrada, ki jo podeljuje Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice bodisi za izjemen dosežek, ki je v preteklem koledarskem letu zaznamoval področje oglaševanja, bodisi za kontinuiran prispevek k razvoju slovenske oglaševalske stroke v daljšem časovnem obdobju. Nagrado Oglaševalska osebnost letos prejme Matevž Medja, direktor in partner agencije Gigodesign. Nagrado bo na zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad 23. SOF-a podelila predsednica Upravnega odbora SOZ Špela Levičnik Oblak.

Na 23. SOF je naziv Agencija leta osvojila agencija Pristop, naziv Znamka leta pa znamka Orto

Na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica in je v Portorožu potekal od srede, 26. marca, do petka, 28. marca, so nastopili številni vrhunski domači in tuji strokovnjaki s področja marketinga in oglaševanja. Osrednja tema festivala so bila nove razmere in nova razmerja na marketinškem in oglaševalskem trgu, festival pa je v treh dneh obiskalo prek 900 udeležencev. Slovenski oglaševalski festival se je zaključil danes zvečer s slavnostno podelitvijo nagrad najboljšim kreativnim delom in projektom minulega leta.

V tekmi Slovenskega oglaševalskega festivala številni domači kreativci, na velikem odru bodo nastopili vrhunski marketinški strokovnjaki

Na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu, ki bo v Portorožu potekal med 26. in 28. marcem, bodo nastopili številni vrhunski domači in tuji strokovnjaki s področja marketinga in oglaševanja.  Med njimi so Geoffrey Hantson, ki se na lestvici Business Insider uvršča med 25 najboljših kreativcev v oglaševanju na svetu, Kentaro Kimura, ki je za svoje ustvarjanje prejel vse najpomembnejše svetovne strokovne nagrade, Claudia Navarro, direktorica marketinških komunikacij pri Coca-Coli za srednjo in južno Evropo, Robert Lešnik, slovenski avtomobilski oblikovalec in vodja oblikovanja zunanjosti osebnih avtomobilov pri Mercedesu, podjetnik in spletni veteran Jugoslav Petković, pa Lazar Džamić, ki sodi med najbolj izkušene stratege spletnega nastopa in digitalnega trženja v Veliki Britaniji …

Pred Slovenskim oglaševalskim festivalom

"Dobre ideje lahko premikajo svet. Tudi v majhni deželi, kakršna je Slovenija, je ogromno priložnosti."

Kentaro Kimura, so-predsednik uprave in izvršni kreativni direktor japonske agencije Hakuhodo Kettle iz Tokia, ki je na lanskem kanskem festival tako s svojim predavanjem kot z osvojenimi nagradami navdušil svetovno oglaševalsko industrijo, pravi, da bo udeležencem Slovenskega oglaševalskega festivala, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica in bo med 26. in 28. marcem potekal v Portorožu, povedal, da je čas, v katerem živimo, za vse nas velika priložnost. “Živimo v obdobju velikih sprememb, ki brišejo meje med državami in prinašajo vedno nove medije. Čudovita zgodba lahko prek YouTuba doseže milijon ali celo milijardo ljudi. Dobre ideje lahko premikajo svet. Tudi v majhni deželi, kakršna je Slovenija, je ogromno priložnosti,” pravi Kentaro Kimura. In dodaja, da, “če spremljamo televizijske novice, lahko ob vsem razočaranju in brezupu hitro dobimo občutek, da živimo v težkih časih. Drži, čas, v katerem živimo, je zanimiv, vendar pa je hkrati tudi vznemirljiv.”

Slovenski oglaševalski festival vabi inovatorje, oglaševalce, agencije in ostale ustvarjalce k prijavi del v tekmovalni program

Tekmovalni program 23. Slovenskega oglaševalskega festivala, ki bo med 26. in 28. marcem potekal v Portorožu, tudi v letošnjem letu prinaša nekaj novosti, saj kot največji slovenski oglaševalski dogodek ostaja zvest svojim načelom in vztrajno sledi premikom v komunikacijski industriji. Na SOF prihaja tudi Kentaro Kimura, ki je na zadnjem festivalu v Cannesu z agencijo Hakuhodo Kettle, Tokyo, osvojil kar 13 prestižnih kanskih levov.

23. Slovenski oglaševalski festival o novih razmerah in novih razmerjih

Rdeča nit 23. Slovenskega oglaševalskega festivala, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica in bo med 26. in 28. marcem 2014 potekal v Portorožu, bodo nova razmerja in nove razmere na slovenskem oglaševalskem trgu. Spremembe so gonilo posla, v tem spremenjenem okolju pa smo vse bolj povezani ter vse bolj medsebojno odvisni. »Poslovni in komunikacijski uspehi so rezultat pravih razmerij - torej pravega razmerja med blagovnimi znamkami in potrošniki, med tveganjem in previdnostjo, med razumom in čustvi, med uporabo tehnologij in izvirno ustvarjalnostjo … Na 23. SOF-u si bomo zato postavljali vprašanja o tem, kakšen odnos imajo blagovne znamke in potrošniki, kakšno je razmerje med ustvarjalnostjo in učinkovitostjo, kako sestavljamo učinkovite komunikacijske time, ali je za uspeh odločilna uporaba tehnologije, ali ima še vedno večji učinek dobra zgodba,« napoveduje Barbara Modic, predsednica 23. SOF-a in direktorica Pristop Media.

Agencija leta je postala agencija Pristop, znamka leta pa znamka Orto

V petek, 22. marca 2013, zvečer se je v Portorožu s slavnostno podelitvijo nagrad najboljšim kreativnim delom in projektom minulega leta zaključil 22. Slovenski oglaševalski festival, ki ga je v treh dneh obiskalo okoli 900 udeležencev. Agencije, produkcijske hiše in oglaševalci so v tekmovalni del letošnjega festivala skupno prijavili 432 del, kar je 11 odstotkov več kot lansko leto. Naziv Agencija leta je osvojila agencija Pristop, naziv Znamka leta pa znamka Orto.