Programski urnik (organizator si pridržuje pravico do spremembe)

Dopoldan Dvorana Evropa

ADMAN: New hero rises

ČLOVEK-OGLAŠEVALEC: Čas je za nove junake

Drago Mlakar, tekstopisec, Publicis Groupe Slovenia, in Luka Bajs, tekstopisec, Pristop

Dopoldan Dvorana Evropa

Lahko majhno postane veliko?*

Björn Ståhl, izvršni kreativni direktor, INGO Stockholm

Na povabilo agencije Grey Ljubljana.

Dopoldan Dvorana Evropa

Da bi obdržal, spusti*

dr. Nadya Zhexembayeva, svetovalka, avtorica, predavateljica

Dopoldan Dvorana Evropa

Nove zapovedi digitalnega dizajna in znamčenja*

Katie Axam, vodja marketinga in komunikacij, Software Group, IBM Central & Eastern Europe

Popoldan Dvorana Evropa

Effie® 2014 predstavlja: Ustvarimo nemir: postanimo čustveni glede oglaševanja*

Mark Johnson, glavni direktor za Evropo, BrainJuicer

Popoldan Dvorana Evropa

Kako zgradimo uspešen digitalni medij?*

Andrew Gruen, svetovalec za raziskovalne univerze in medijske hiše

Predstavitev bomo zaključili s pogovorom o novih poslovnih modelih medijev.
Sogovornik Tomaž Drozg, predsednik uprave, Adria Media Ljubljana

Popoldan Dvorana Evropa

Born to be wild: Deskarji sončne jeseni

Uvodna predstavitev: Nataša Mohorč Kejžar, direktorica, Ipsos Slovenija
Pogovor vodi: Žiga Čebulj, starejši svetovalec, Pristop
Sogovorniki: Marjan Bauer, odgovorni urednik priloge Plus50, Delo, Uroš Cvetko, Mercator, in Nataša Mohorč Kejžar, direktorica, Ipsos Slovenija

Popoldan Dvorana Evropa

Pir je dober, SOK je boljši.

Roman Berčon, direktor, Votan komunikacije, predsednik Oglaševalskega razsodišča, in Cene Grčar, odvetnik družbe PRO PLUS

Popoldan Dvorana Evropa

PUBLICIS SKUPINA predstavlja: Lead the Change v 60 minutah*

Zvečer Dvorana Evropa

Zaključna prireditev s podelitvijo nagrad Effie® 2014, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost

Zvečer Obalni klub Paprika Lounge, Portorož

Zabava: Upaj si izstopati!