24. SOF napoveduje napeto tekmo kar 408 tekmovalnih del

Kot je povedala Lučka Peljhan, izvršna direktorica tekmovalnega programa: »SOF tako ostaja največje slovensko tekmovanje kreativnih komunikacij. Največji tekmovalni skupini ostajata Zunanje oglaševanje (48) in Film (43). Posebej razveseljivo pa je, da se je spet povečalo število prijavljenih del v skupinah, namenjenih integriranemu komuniciranju, posebej v skupinah Ustvarjene in oznamčene vsebine (26) in Digitalne oglaševalske akcije (17). V primerjavi z lanskim letom se za nagrade poteguje enako število inovativnih rešitev in približno enako celostnih oglaševalskih akcij. Prav posebej pa smo vedno veseli tekmovalnih del mladih kreativcev (letos 11), ki jim SOF omogoča prvo resno preizkušnjo, čeprav zunaj rednega tekmovanja.« Z lepo bero prijavljenih del, agencije in naročniki zagotovo sporočajo, da imajo dovolj navdiha, zaleta in poguma in da tvorno ustvarjajo. Da imajo kaj pokazati in se s čim primerjati.