Mobilni telefon: smo odvisni?

Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ), organizatorka Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF) in Društvo Logout objavljata razpis za izbor dveh mladih kreativcev, ki se bosta udeležila mednarodnega oglaševalskega festivala Cannes Lions 2015. Letošnja tema razpisa, ki se bo zaključil 26. februarja je odvisnost od mobilnih telefonov oz. družbenih omrežij. Dostopne slovenske raziskave razkrivajo, da stanje doma še ni tako alarmantno kot kažejo trendi v tujini, vendar se jim počasi približujemo - tretjina mladih v Sloveniji družbena omrežja uporablja več kot 2 uri in pol na dan.

Soustvarjalci poguma 24. SOF

Vodenje 24. Slovenskega oglaševalskega festivala, ki bo potekal 27. in 28. marca 2015, v mestu rož, je prevzela predsednica 24. SOF Marja Feldin. Poleg nje so v organizacijskem odboru SOF tudi Urban Korenjak (direktor trženja, Europlakat), Kristina Sket (strokovna sodelavka za tržno komuniciranje, UniCredit Bank), Ana Predovič (vodja projekta SOF na SOZ), Lučka Peljhan (izvršna direktorica tekmovalnega programa SOF) in Urška Planinc (partner, agencija prakolo).

  • 1
  • 2