Dobre ideje lahko premikajo svet

Kentaro Kimura rad prestopa meje. V mladih letih je z nahrbtnikom na ramah prepotoval prek 35 držav. Ko se je leta 1992 pridružil agenciji Hakuhodu, je razvil edinstven način načrtovanja in kreativnega ustvarjanja, ki briše meje strateškega, kreativnega, digitalnega, komunikacijskega in medijskega razvoja. V zadnjem desetletju so agencije z uporabo novih medijev in novih tehnologij pridobile ogromno novih načinov komuniciranja. To jim omogoča, da ustvarjajo boljše rešitve tako za naročnike kot družbo nasploh. Verjame v ustvarjalno alkimijo.

Oglaševanje ljudi ne zanima. So pa zainteresirani za izjemno vsebino.

Geoffrey Hantson, ki na SOF prihaja na povabilo Publicis Groupe Slovenia, je v svet oglaševanja skozi belgijsko agencijo Duval Guillaume Modem vstopil leta 2003 kot tekstopisec, tri leta kasneje prevzel vodenje kreativnega oddelka, v naslednjih letih pa z agencijo osvajal praktično vse najpomembnejše nagrade (Cannes, Eurobest, Clio, One Show …) v rekordnih številkah. Oglaševanja načeloma ne mara, rad pa ima znamke s karakterjem.

Lov za izgubljenim zakladom

Obdobje izobilja je že davno minilo in tudi, ko se bo vrnilo, bo okolje (in potrošniki) zelo drugačno. Preživele in obstale bodo samo najboljše znamke. HBRjev kolumnist Umair Haque (Havas) že dalj časa opozarja na spremenjen odnos med znamkami in potrošniki. Globalna raziskava »Meaningful brands« je pokazala, da večine ljudi ne bi zmotilo, če bi izginilo kar 73 odstotkov znamk. Znamke so izgubile svoj smisel, odnos med znamkami in ljudmi pa se je večinoma praktično sesul.

Tehnologija spreminja naša življenja, marketing se mora temu prilagajati

Lazar Džamić sodi med najbolj izkušene digitalne stratege v Veliki Britaniji. Pred skoraj petnajstimi leti se je pridružil komunikacijski skupini za direktni in digitalni marketing EHS Brann, kjer je bil odgovoren za digitalno integracijo ter razvoj zaposlenih in naročnikov. Leta 2004 je postal direktor strateškega načrtovanja pri digitalni agenciji Underwired, kjer je skrbel za razvoj digitalnega marketinga in e-CRM. Danes je strateg spletnega nastopa in digitalnega trženja za Glenfiddich, Waitrose, GAP in druge naročnike.

Kreativno o inovativnosti, inovativno o kreativnosti

Verjetno ni nikogar, ki ne bi bil kdaj postavljen pred zahtevo, naj si izmisli ali predlaga kaj zares inovativnega. In ko ste kot ponosni avtor predstavili svojo izvirno in inovativno zamisel, vas je namesto enoglasnega navdušenja pričakalo zoprno vprašanje: »Pa, ali bo to delovalo?« V tistem trenutku je vsak »inovator« postavljen pred nemogočo izbiro z dvema slabima odgovoroma. »Stoodstotno, jasno, da bo«, je stavek, ki ga pričakuje publika – a hkrati je to popolna laž. »Pojma nimam«, je odgovor, ki vaši zamisli ne prinaša prav dolgega življenja – a na žalost je prav to resnica. Vsaka resnična novost je namreč korak v neznano in nepreizkušeno; in prepričano trditi, da bo zadeva uspešna, je lahko le samozavestna laž ali pa znak, da si v resnici niste izmislili ničesar revolucionarno novega.