Nagovor predsednice

Barbara-Modic-web1

Nekateri so na robu vesolja, nekateri pod vodo ...

A le tisti, prilagojeni na nove razmere, so lahko uspešni.

 

Verjetno ne pretiravam, če rečem, da živimo in delujemo v zelo turbulentnih tržnih razmerah, ki se pogosto zdijo kot nekakšen tornado. Zaradi svoje vpetosti v domala vse industrije, se sunki in vrtljaji seštevajo in zdi se, da se že težko držimo, da nas ne zabriše z osi.
A imamo tudi drugo možnost. Da se poženemo naprej v še višji prestavi, da tornado pogumno izkoristimo za vrtiljak, njegovo rušilno silo pa obrnemo v mogočno silo ustvarjalnosti in igrivosti. Da združimo na videz nezdružjive entitete in jim tako v novih kontekstih omogočimo učinkovito sobivanje. Da nove razmere preprosto razumemo in se jim pravočasno prilagodimo.

Verjetno ne pretiravam, če rečem, da živimo in delujemo v zelo turbulentnih tržnih razmerah, ki se pogosto zdijo kot nekakšen tornado. Zaradi svoje vpetosti v domala vse industrije se sunki in vrtljaji seštevajo in zdi se, da se že težko držimo, da nas ne zabriše z osi.

A imamo tudi drugo možnost. Da se poženemo naprej v še višji prestavi, da tornado pogumno izkoristimo za vrtiljak, njegovo rušilno silo pa obrnemo v mogočno silo ustvarjalnosti in igrivosti. Da združimo na videz nezdružjive entitete in jim tako v novih kontekstih omogočimo učinkovito sobivanje. Da nove razmere preprosto razumemo in se jim pravočasno prilagodimo.

Slogan »Nove razmere, nova razmerja« je rdeča nit 23. SOF-a, vse nas pa poziva, da ugotovimo ali so ključne entitete naše industrije v pravih razmerjih, da v teh razmerah omogočajo njen napredek, razvoj in rast.

Slogan »Nove razmere, nova razmerja« je rdeča nit 23. SOF-a, vse nas pa poziva, da ugotovimo ali so ključne entitete naše industrije v pravih razmerjih, da v teh razmerah omogočajo njen napredek, razvoj in rast. Kakšna torej morajo biti nova razmerja med blagovnimi znamkami in potrošniki, kakšna med naročniki, agencijami in mediji, koliko potrebujemo poguma in koliko previdnosti ter kakšno je pravzaprav učinkovito razmerje med uporabo tehnologij in izvirno ustvarjalnostjo? Vsa ta in še veliko drugih vprašanj si bomo postavili na SOF-u in upam, da nanje tudi poiskali konkretne odgovore in rešitve.

Prizadevala si bom, da se bo 23. SOF odvrtel v najvišji prestavi, da bo združil vrhunske domače in tuje strokovnjake, da bo ponudil vsebine prihodnosti, postregel z močno bitko za kreativni prestol in nam vsem vrnil tiste prave turbulentne zabave. Želim si, da bo nenavaden in ne navaden. Prav takšen, kakršne so zmagovalne ideje, ki vrtijo našo industrijo višje, hitreje in močneje, vse tja do roba vesolja.

Pridite, veselim se, da se bomo zavrteli skupaj!

Barbara Modic
predsednica 23. SOF-a